het verre oosten ( penang ) - Reisverslag uit Penang, Maleisië van demeeuwen - WaarBenJij.nu het verre oosten ( penang ) - Reisverslag uit Penang, Maleisië van demeeuwen - WaarBenJij.nu

het verre oosten ( penang )

Door: demeeuwen

05 November 2012 | Maleisië, Penang

We hebben het heerlijk in Penang. Overdag is het weer heerlijk en sávonds gaat het regenen en onweren. Op zich maakt dat niets uit.
Dan blijven we toch binnen met de erco. Gisteren gingen we naar een nieuw winkel centrum bij een haven. Het was al een klein beetje gaan regenen. Nadat we alles bekeken hadden was het gaan plenzen en niet zo een klein beetje. Het kwam met bakken uit de hemel. Gelukkig hadden we een paraplu om naar de auto te lopen. Maar we waren als nog klets nat bij de benen. An had een paar goed kopen schoenen gekocht en daar liet de zool van los van beiden schoenen. Alle bij de zolen waren er af en later kwamen haar tenen er door. gelukkig gingen we naar huis. Na wat boodschappen. We gaan er zeker nog een keer kijken als het weer wat beter is. Verder gaan we naar het zwembad en naar het strand. En uit eten en kopjes koffie halen. Ook zijn we weer een keer naar tie time gegaan. dat is erg gezellig en lekker. Jullie zien we genieten ook nog hoor en niet zo'n klein beetje. Morgen vliegen we naar Jakarta en zijn na vier dagen weer terug. We gaan daar een beurs bezoeken en Jakarta bekijken. Ik ga maar weer stopen want we gaan lekker zwemmen en een beetje bij bruinen.

• 05 November 2012 - 08:43

Ed:

Kijk, eindelijk rust ;).

• 05 November 2012 - 21:46

Lies:

Wat hebben we het toch slecht daar in Penang.
    Eten , zwemmen en ook nog koffie drinken.
    Warm weer en een buitje om af te koelen .
    Jammer van An haar schoenen maar die zijn er genoeg.
    Hier regent het ook regelmatig beste buien.
    Vandaag was er trouwens veel zon.
    Voor de rest hier alles goed, tot horens.
    Geniet er lekker van , groetjes .

• 05 November 2012 - 21:46

Lies:

Wat hebben we het toch slecht daar in Penang.
    Eten , zwemmen en ook nog koffie drinken.
    Warm weer en een buitje om af te koelen .
    Jammer van An haar schoenen maar die zijn er genoeg.
    Hier regent het ook regelmatig beste buien.
    Vandaag was er trouwens veel zon.
    Voor de rest hier alles goed, tot horens.
    Geniet er lekker van , groetjes .

• 06 November 2012 - 15:22

Thea De Groot:

Dag luitjes. Of ik al wel of niet gereageerd heb weet ik niet. Computer is een beetje out of order. Heb ook 2 berichten gemist op de Ipad. Daarom nu maar alles in één keer. Dus kijk aub ook nog even bij de andere verslagen. Want daar heb ik nu ook mijn reacties op gezet. Hoop dat de berichtgeving van jullie reis vanaf nu beter verloopt, zodat ik niets hoef te missen van jullie reis om de wereld in 3 maanden.
    En als An het niet meer kan betalen.......ik heb nog wel een paar huisslofjes voor haar staan.
    En nu genoeg uitgerust en aan het werk in Jakarta.
    Tot het volgende avontuur. Kan niet wachten. Nieuwsgierige buuf Thea.