Het verre oosten ( Singapore ) - Reisverslag uit Singapore, Singapore van demeeuwen - WaarBenJij.nu Het verre oosten ( Singapore ) - Reisverslag uit Singapore, Singapore van demeeuwen - WaarBenJij.nu

Het verre oosten ( Singapore )

Door: demeeuwen

25 November 2012 | Singapore, Singapore

Weer met zijn alle naar de beurs met de bus. Er waren twee mensen bij die moesten naar een bespreking. Maar we kwamen natuurlijk in de file. Waar we normaal de hoek om gingen mocht niet. We moesten veel verder rijden. De bus stond stil waar we de hoek om moesten . Maar er reden heel veel auto's om hem heen en gingen toch de hoek om. Wij aan een Chinese in de bus gevraagd of ze wilde zeggen dat hij dat ook moest doen. Hij werd boos en zei dat hij dan een bekeuring kreeg. Toen zei Marjan dat hij toet toet moest doen dat niet al die auto's er tussen gingen. Dat ging hij doen en lachen dat hij deed. Want het werkte. De een na de laatste dag van de beurs gaf de baas van Marjan een etentje in het hotel. Dus gingen de Lacetjes eerder weg om dat te regelen. De meeuwen moesten zorgen dat het spul om Half 6 in het hotel kwam. Wij die kerels achter de vodden en ja hoor we hadden ze 10 voor 6 buiten. maar wat er kwam geen bus. Die Kerels van he Meeuwen waar blijft die bus. Jullie moeten het een keer regelen en geen bus. naar Marjan een sms en 10 over 6 was de bus er. Ik weer tegen hem co co co toet toet. Hij was die dag al op de beurs komen kijken. Hij dacht wat zijn dat voor gekke Hollanders. Hij nam een andere weg en ja hoor we waren bijna op tijd. Het etentje was bere gezellig. Er waren boboos van scheepswerven. En er was ook ene mis Ching. Een erg hoge 80 jarige dame in China. Die heeft Henk al jaren terug geholpen. De laatste halve dag nog beurs. Het was echt lachen daar. Heel veel Chinezen willen met je op de foto. Dat komen ze gewoon vragen . Op de bar staan koekjes , pinda's, dropjes, kaas, worst.Het is de bedoeling dat ze dat proeven . Maar de meeste Chinezen nemen een hele hand en gooien het in hun tas. Of ze komen aan de bar zitten en vreten alles op. Pas als je het weg haalt gaan ze ook weg.Je kan wel zeggen dat dat niet de bedoeling is, maar ze verstaan je niet. De boel aan kant en naar de bus. Die was keurig op tijd. En zat al te lachen als hij ons zag. Bij het hotel moesten we blijven zitten. Hij ging een foto van ons maken. Op de beurs was ene Jo en nog wat een Chinese. Die zei tegen Marjan altijd swiety en mij beauty Dutch lady. En ze wilde mij adopteren. Ze vond me mooi met blauwe ogen en blond haar. Als ik dan weer in de spiegel keek stond ik gelijk weer met beide benen op de grond. Dan zag ik toch gewoon weer Dien met rimpels en al. Niks beauty Dutch lady. De andere morgen met de taxi naar Hong Kong. Vandaar vliegen naar Pinang. Dat had Henk al geboekt. Maar toen kwam de Beurs in Singapore en aan dus daar wilde we ook heen. Dus van Pinang naar Singapore. Daar zijn we nu. Vandaag hebben we een rustdag. Morgen zien we wel weer.

• 25 November 2012 - 10:41

De Blokjes:

Zoals altijd weer een mooi verslag van jullie reis. Ik lees het met heel veel plezier! Zie op de foto dat je toch wel een stelletje in het grijs het gekregen. Ziet er mooi uit !
    En Dien als je in de spiegel kijkt ,ben je net als ik geen dertiger meer, maar je ziet er best wel heel leuk uit hoor !!

Groetjes van de Blokjes en nog veel plezier.

• 25 November 2012 - 16:25

Thea:

Een rustdag lijkt me geen overbodige luxe na gelezen te hebben wat een druk programma jullie hebben. Jullie komen nog terug met " platvoeten ", spleetogen en een overvol hoofd van alle indrukken. Misschien komt Frans wel terug als onbestorven weduwnaar als Dien is geadopteerd. Beautyfull Dutch lady. Toch fijn dat je nog de moeite waard bent om bekeken te worden. Hoop, dat het goed gaat met de knie van Henk. Lieve groet van Thea.

• 26 November 2012 - 13:43

Ed:

Druk druk druk. Leuk verhaal weer. Hier alles ok. We sturen jullie snel even een mail met een foto van de half volle container :).
    Tot over een paar weekjes.

• 26 November 2012 - 21:35

Lies:

hoi vakantie gangers , jullie hebben het maar druk.
    Maar maken zo wel van alles mee , zo te lezen in Diny der reis verslag.
    Ja Diny een blonde vrouw valt daar wel op , kijk maar uit .
    Jullie zijn nu over de helft van je vakantie ,dus nog een paar weken.
    geniet er nog lekker van , het weer zal bij jullie beter zijn dan hier.
    Gisteren hadden we beste storm , vandaag was het wat beter.
    Voor de rest gaat het hier zijn gangetje, van de week is de boel gesaust bij me.
    Dus alles weer lekker schoon, tot horens maar weer .
    Groetjes en liefs uit SEXBIERUM. doeiii.