het verre oosten ( Penang ) - Reisverslag uit Penang, Maleisië van demeeuwen - WaarBenJij.nu het verre oosten ( Penang ) - Reisverslag uit Penang, Maleisië van demeeuwen - WaarBenJij.nu

het verre oosten ( Penang )

Door: demeeuwen

17 December 2012 | Maleisië, Penang

Vrijdag zijn we naar een groot winkel centrum gegaan in de stad George Town. Dat winkel centrum heet de Curny. Dat is 7 verdiepingen hoog. En je kan er van alles kopen. Henk wilde het electra en water gaan betalen. Dat zit daar in de buurt. Maar door al dat geshop van ons ( Marjan, Frans en ik ) was dat al gesloten.Henk baalde wel. We zijn gelijk in de stad blijven eten. Daar was een lopend buffet ( met een zilver haar programma). Dan mag iedereen boven de 65 voor half geld eten. Een lopend buffet. Nou dat maakte al de gesloten zaken weer goed. Het was heerlijk. Er was van alles. Zaterdag zijn Henk, Ank, en Frans het electra en water gaan betalen. Zondag zijn we de huizen schoon gaan maken. Frans had bij beiden huizen de ramen al gedaan. Dus zuigen dweilen stoffen badkamers en wc doen. Daarna alles afdekken. electra en water afsluiten. Gelukkig was Marjan er nog en heeft het meeste bij hun gedaan.Drie uur kwam de taxi voor Marjan. Die ging weer terug naar Singapore. Wij zijn in de auto gestapt en naar een hotel gegaan. Het Golden Sands Resort. Dat is wel lekker hier hoeven we niks meer op te ruimen de koffers zijn gepakt. Rond 8 uur nog even naar de avond markt voor wat kerst cadootjes voor het thuisfront. Het is nu maandag morgen en zijn lekker aan het luieren luieren. We hebben net de koffie op en Henk heeft een afspraak met de masseur mister Foo om half 1. Daar kan je heen lopen. Uit het Hotel kan je mister Foo zien. Daarna nog een kopje pumkin soep, en dan is het afgelopen met de pret. Dag Penang, dag aapjes, dag mooi weer. We gaan ons voorbereiden op de kou. Vanmiddag rond 3 uur gaan we richting het vliegveld. 6 uur de lucht in naar Singapore. Daar moeten we overstappen naar Schiphol. Die vlucht gaat pas om half 12. Maar we kunnen daar in een lounche met Henk zijn kaart en van alles eten en drinken. Dan gaan we voor 12 uur de lucht in. We zien jullie weer in Holland

• 17 December 2012 - 09:17

Ed: