Het verre oosten ( Singapore ) - Reisverslag uit Singapore, Singapore van demeeuwen - WaarBenJij.nu Het verre oosten ( Singapore ) - Reisverslag uit Singapore, Singapore van demeeuwen - WaarBenJij.nu

Het verre oosten ( Singapore )

Door: demeeuwen

Blijf op de hoogte en volg

29 November 2012 | Singapore, Singapore

Henk heeft eindelijk een medicijn voor zijn knie. Niet wat hij altijd heeft, want dat krijg je zomaar niet. Frans en Ik waren al weer bij een apotheek geweest Maar een bekende van de Lacetjes kwam naar het hotel ene Rosalin en die zei dat zij wel aan een medicijn kon komen en dat kwam ze de andere morgen brengen. En ja hoor daar kwam ze met een containertje met anderhalve liter haarlemmerolie . Maar het schijnt te werken. Rosalin kwam ons 's avonds ophalen op ergens te gaan eten. Wat heerlijk was Ze rijd een prachtige mercedes. Zij noemt mij sparking eyes. Wat een complimentjes krijg ik hier. Maar het gekke is het zijn allemaal vrouwen. Niet dat ik het van zo'n mannetje hier wil horen. Want dat kan je geen mannen noemen. Die zijn klein zo mager als een lat en lange nagels. Nou schijnt hier een lange pink nagel het teken van mannelijkheid te zijn.De rillingen lopen over je rug. Nou geef mij maar een Hollandse man met korte nagels en een beetje body. Bij de opening van de beurs eten met de organisatie van de beurs. Een lopend buffet met van alles en nog wat. 7 uur wilde we naar huis maar geen taxi te krijgen . Er stond een hele rij. Hebben we toch maar op de bus van 8 gewacht. En gelijk met rest terug. Bewondering voor de Lacetjes. 80 en 76 jaar. Ik hoop dat wij het ze na doen op die leeftijd.Gisteren hebben we met een amfibievoertuig gaan rondrijden en varen. Was veel te zien en te horen. 's avonds naar de ambassadeur op de borrel en weer lopend buffet. Jullie begrijpen dat we er niet slanker op worden. We worden zoetjes aan dikke Frans en Dien. Thuis gaan we als we tijd hebben wel weer Sonja Bakkeren .

  • 30 November 2012 - 14:26

    Ed:

    Eten, drinken en complimentjes krijgen. Zwaar hoor ;).
    Geniet er maar lekker van. Voor je het weet kom je thuis en is je huis leeg. Beroofd ? Bestolen ? Hahaha.

  • 05 December 2012 - 11:03

    Nico:

    " Nou geef mij maar een Hollandse man met korte nagels en een beetje body". En Frans ..... die is wat betreft de dames een andere mening toegedaan zo te zien? :-) :-). We zijn allemaal jaloers op jullie. Geniet er maar van. Jeannette en Nico

  • 16 December 2012 - 16:41

    Thea De Groot:

    Meeuwen en Lacetten : jullie laatste vakantie/ werkdagen zitten er bijna op. Geniet nog van alles wat mooi en lekker is. Meestal is dat alles wat God verboden heeft of slecht voor de lijn/gezondheid is. Hier is het inmiddels "winter ". Dus bereiden jullie je maar voor. Ik wens jullie nog verschrikkelijke goede en fijne momenten en wens jullie een goede terugreis en behouden thuiskomst. Wees er zeker van dat ik genoten heb van al jullie verhalen en avonturen. Daarna praten we wel weer verder. Zelf zit ik tijdens de Kerstdagen op de Veluwe, samen met mijn vriendin Lia alwaar wij ons eens lekker in de watten laten leggen.
    Heel veel liefs voor jullie allen en tot ziens of horens van Buuf maar tevens ook Pinkeltje: Thea.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 26 Maart 2011
Verslag gelezen: 390
Totaal aantal bezoekers 62603

Voorgaande reizen:

22 Augustus 2013 - 22 Augustus 2013

Rondreis door Nederland

28 April 2013 - 22 Juli 2013

rondreis Italie

28 April 2013 - 22 Juli 2013

rondreis Italie

19 Oktober 2012 - 19 Oktober 2012

Het verre Oosten ( Beijing )

02 September 2012 - 02 September 2012

rondreis Duitsland

31 Juli 2011 - 25 September 2011

Rondreis

30 Januari 2011 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: