rondreis Italie - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu rondreis Italie - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu

rondreis Italie

Nergens internet. Inmiddels een dongel gekocht voor twee maanden internet

Zondag 28 April vertrokken naar Emmerich . We stonden daar aan de Haven.
Wat gewandeld ,en in het zonnetje gezeten.

De 30e waren we in Andernach daar komen we vaker . dat is ook een hele leuke plaats. Altijd gezellig druk op de camperplaats.

2 Mei naar Dettelbach leek een leuke plaats in het camper boekje bij een veer pontje van de Main. Dat pontje was wel leuk maar Dettelbach is een dorpje van niks.

Na 1 nachtje verder naar Inglostadt daar was het wel weer leuk we stonden tussen de stad en een park. Langs de donau gewandeld.

De 5e waren we in Schwaz. Was ook een leuke stad een groot overdekt winkel centrum. Papa Frans verjaars kadootje gekocht. Een hippe groene broek en overhempje.

7 Mei gingen we naar een camper plaats in Gries am Brenner. Maar de camperplaats was niet te vinden. Door naar Italie dan naar Vipiteno, maar wat bleek moest je achteraan staan bij de vrachtwagens ook neit goed. Door naar Arco naar onze oude camping, daar zou het 16 euro kosten. Maar nee hoor niet in Mei dan kosten het 27 euro. Maar in het boek staat het anders . Niks mee te maken zeiden ze. Wij weg want een eindje terug terug konden we voor 10 euro staan, gaan we daar geen 27 betalen. Zo gezegd zo gedaan.Het stadje in en wat denk je wat staan er ineens drie campers met zigeuners en een kabaal . Weer weg en gelijk door naar Moniga del Garda. Daar hebben onze buren een huis. De Lacetjes. We zouden om half zes daar bij de camping zijn. We hebben de Lacetjes gebeld dat we er aan kwamen en mee gingen eten. Hij belde terug dat we daar op de parkeerplaats wel een nachtje konden staan. Dus een goed al goed. Vandaag staan we op de camping en gaan zo weer met de lacetjes eten. Henk weet lekkere tentjes.