Rondreis Italie - Reisverslag uit Ravenna, Italië van demeeuwen - WaarBenJij.nu Rondreis Italie - Reisverslag uit Ravenna, Italië van demeeuwen - WaarBenJij.nu

Door: demeeuwen

18 Juni 2013 | Italië, Ravenna

De grote winkel bekeken het was een overdekt winkel centrum. Maar de helft zo´n beetje was een winkel. IPER LA GRANDE nou hij was groot en je kon er alles kopen. Van petroleum tot ballen gehakt. Er waren 55 kassa´s .

16 Juni wilden we naar Ravenna gaan. Maar we zagen onderweg zo´n leuk plaatsje. We zagen het van de af weg. Het is net Harlingen maar dan anders. Allemaal boten met zeilen. En een camperplaats, wij de weg af. We waren nog geen 15 km verder. Maakt niks uit leuk is leuk toch. De boten die we zagen, lagen in de naar de zee. Die inloop is zo´n 600 meter lang er daar langs allemaal terrasjes en winkeltjes. Er was ook nog markt en dat op de zondag. Lekker zalm gekocht dat hebben we ´s avonds gerookt. Dat was dus smullen. De foto is speciaal voor Huub en Lity. Het was niet gefileerd , maar plakken.

18e door naar Ravenna daar zijn we nu. We hebben de oude stad bekeken . Er is van alles te zien. Eigenlijk te kort voor een dag. Maar wat we wilde zien hebben we gezien. Het is hier bloedheet 35 gr buiten en in de camper 40. We blijven maar lang buiten als de muggen ons niet opvreten. Een mens moet wat te zeuren hebben niet waar. Het is niet gauw goed.

• 19 Juni 2013 - 20:12

Ed:

Het is hier ook een paar dagen mooi geweest maar je weet wat er dan gebeurt hè...... Tegen onweer !! Het valt hier in Rotterdam wel mee hoor maar in het Oosten schijnt het heel erg slecht geweest te zijn. Hopelijk mogen we ook nog van wat mooie dagen genieten. Jullie horen het..... WIJ hebben wat te klagen !! Hahaha.

• 19 Juni 2013 - 20:14

Thea De Groot:

Ravenna is weer naar het noorden. Zijn jullie al aan de terugweg begonnen?. Ik dacht dat jullie tot aan de hak vAn Italië zouden reizen. Evengoed:ravenna is ook weer een van die mooie oude steden. Er zal ongetwijfeld nog meer moois op jullie camperpad komen.....dus avontuur genoeg en vervelen?...??.....dat woord komt denk ik niet in jullie vocabulaire voor. Intussen ben ik zelf ook zo'n beetje aan de voorbereidingen begonnen voor mijn vakantie naar Frankrijk. Vertrek 7 juli.