Rondreis Italie - Reisverslag uit Mesola, Italië van demeeuwen - WaarBenJij.nu Rondreis Italie - Reisverslag uit Mesola, Italië van demeeuwen - WaarBenJij.nu

Door: demeeuwen

21 Juni 2013 | Italië, Mesola

De 19 zijn we na de schoolslag uit bed gedreven Het wilde maar niet afkoelen. Het was onze dag zo en zo niet. Op weg naar Bologne . Daar hebben ze tig camper plaatsen, maar dat zijn ook gewoon parkeerplaatsen. Dus alles stond vol. Na zo drie keer de stad rond gereden te hebben en alle parkeerplaatsen gehad te hebben, zijn we door gereden naar Ferrara. Daar was 1 camperplaats helemaal vol alleen naast de bussen in de schaduw was nog een plek. Wij blij stoelen er uit, koffie wie doet ons wat. Nou we keken zo is in het rond en er lagen allemaal condooms. We stonden op een afwerkplek. We hadden het helemaal gehad. Weg en dan naar een dorp. Dat werd Ro aan de Po. Daar stond niemand op de plaats en midden in de zon. Aan de zijkant liep er een weg overheen en daar zijn we onder gaan staan. Lekker koel. Er was een honden school en daar kwamen om beurten honden. Het was een mooie plaats bij de Po en je kon er fijn wandelen en fietsen. Dat deden er ook veel, dus er was veel te zien. Er kwam een meneer de hond uitlaten en riep ok. Wij ook ok. Hij kwam in het Italiaans uitleggen waar de winkel was en waar we konden lossen. Later kwam hij sla en een ui brengen. Waar vind je dat nog. Nou gewoon aan het Luykenhof daar wonen de Spekkies en die brengt sla en ui en nog veel meer.

De 20e weer naar een klein dorpje Bosco Mesola. Daar is niet veel maar wel een winkel en een terras met een lekker wijntje. Lekker niks gedaan. De volgende dag naar het dorp er naast Goro gefietst. Naar de haven en het dorp beken. We namen een grodino op een terras en kregen chips en stukjes brood. We zagen er waarschijnlijk hongerig uit. Die man kwam met een schaaltje gefrituurde garnaaltjes. Die moesten we proeven.Hij bleef kijken . Nou we vonden ze lekker . Morgen gaan we naar Vicenza. De camperplaats ziet er goed uit in het boek. We zien het we.

• 22 Juni 2013 - 10:09

Ed:

Afwerkplek. Hahahaha. Dat hebben jullie weer. Ik blijf er om lachen. Hahahaha.
    Niet klagen over het warme weer hè ;). Hier regent het weer zoals vanouds.
    Eetse en proost :).

• 22 Juni 2013 - 12:24

Thea De Groot:

Och, lieve luitjes.......dit is de allereerste keer dat jullie "iets" te klagen hebben. Het kan ook niet altijd van een leien dakje gaan en rozengeur en maneschijn zijn. Gelukkig zijn jullie optimistische mensen en laten het hoofd niet snel hangen. Dus weg bij die condooms, waarover je toch maar uitglijdt, en verder maar weer. Heb gelijk weer gekeken op internet waar jullie nu zitten. Ik denk ook, dat jullie die grote steden een beetje ontgroeit zijn. Houdt het lekker klein en landelijk. Is veel gemoedelijker en gezelliger. Tot snel aar weer. Liefs van buuf Thea

• 22 Juni 2013 - 12:24

Thea De Groot:

• 22 Juni 2013 - 16:47

Lies:

Hoi vakantiegangers , zo maken jullie ook van alles mee he.
    Gelukkig zijn er nog genoeg andere mooie plaatsen waar je met de camper kan staan.
    Je zal bij de foto"s straks wel weer hele verhalen hebben.
    Het weer is bij jullie in ieder geval goed , hier in Friesland lijkt het wel herfst de laatste dagen.
    Kennen jullie niet een beetje van dat mooie weer deze kant op sturen , dat zou fijn zijn.
    Ik begin nu weer een beetje op te knappen van me lichte longontsteking.
    Heb de hele week binnen gezeten en Dollie is nog bij Anita, heb heel veel geslapen.
    Ben gewoon een oude muts die gauw vatbaar is met die longen en zo. Balen.
    Had zo"n mooie vakantie gehad , zeer luxe heel wat anders dan op de salvinia.
    Op de salvinia vond ik het met elkaar wel gezelliger, dit schip was zo allermachtig groot.
    Ja wel meer mogelijkheden natuurlijk en vermaak, we hebben het een keer mee gemaakt.

Jullie zullen wel lekker bruin zijn, nou geniet er nog lekker van , we horen wel weer.

Groetjes uit het Friese land.