Rondreis Italie - Reisverslag uit Sixbierum, Nederland van demeeuwen - WaarBenJij.nu Rondreis Italie - Reisverslag uit Sixbierum, Nederland van demeeuwen - WaarBenJij.nu

Door: demeeuwen

12 Juli 2013 | Nederland, Sixbierum

Vrijdag de 5 door naar Sulzemoos in Duitsland. Daar waren we al eerder geweest bij een camper zaak die hele mooie campers verkoopt. Deze keer heb ik naar me moeder geluisterd. Nooit naar je meerdere kijken zei ze altijd, altijd naar je mindere. We zijn de andere dag maar doorgegaan want er waren geen mindere campers. Wel stonden er Belgen naast ons waar we wel mee gelachen hebben. Het was een stel die elkaar 3 jaar kenden. Als zij iets niet wist zei ze tegen haar vriend, ZOETEKE weet jij waar dat was. Er zat een plaatje van een pitbul op de camper dus ik vroeg hebben jullie een pitbul. Dan zei ze nee hij is mijne pitbulleke he zoeteke en een hele lieve en dan aaide ze hem onder zijn kin. Kan je je voorstellen zo´n stel van over de zestig. Dus nu noem ik Frans ook ZOETEKE.

Zaterdag door naar Worms daar was het bloedheet en om de camperplaats stond een hek met rieten matten dus weinig wind. Ja een mens moet wat te zeuren hebben. Tenslotte blijven we Hollanders.Zoeteke ( Frans ) zei ik ga morgen door naar Andernach daar zien we tenminste wat.

Zondag Andernach ons geliefde plekje aan het water. Water leeft daar gebeurd altijd wel wat. En het is er altijd gezellig druk.Cruise boten , vrachtschepen en van alles. Je ziet ook van alles langs lopen. En dan zitten wij, die kennen elkaar al jaren. Als er dan een oudere man met een Thai poppetje voorbij komt zeggen we zo die heeft alvast zijn verpleegster op gehaald.Zo weten we van iedereen wat. En zij natuurlijk van ons.
Donderdag de 11e doorgereden naar Goch daar is een hele grote camperplaats en het stikte er weer van de Hollanders. Maar naast ons stond een Duitse meneer met een demente vrouw. Petje af voor die meneer. Die vrouw was al ver weg en toch gaat hij nog steeds met haar camperen. Als hij ergens stond te praten ging ze lopen en liep hem gewoon voorbij.

Vrijdag door naar Friesland Sexbierem naar onze vriendin Lies. Daar blijven we de laatste dagen.

• 12 Juli 2013 - 21:58

Huub En Lity:

Hallo zwervers,

Jullie hebben zo zoetjesaan een fikse reis gemaakt !
    Leuk om te lezen, want hier thuis is het ook maar saai!
    Gelukkig hebben we nu alle klusjes achter de rug, en
    gaan we maandag ook een paar weken de rit op.
    De eerste dagen nog niet ver, want onze dochters lopen
    de vierdaagse, en dat gaan we natuurlijk bekijken,
    bezwaaien en begillen!!! Knap hoor, vier dagen achtereen
    zo'n end lopen!
    Aan het eind van volgende week zitten we dan - denk ik - in
    Duitsland, en verder zien we wel !
    Ik hoop maar dat we er mooi weer bij houden. Duim svp
    voor ons!!!
    Het zal dus nog wel effe duren voordat we elkaar weer zien,
    maar wij wensen jullie nog veel plezier voor het laatste stukje,
    veel mooi weer (dan hebben wij het ook) en tot ziens!!!!!!

Huub en Lity

• 13 Juli 2013 - 22:48