Rondreis Italie - Reisverslag uit Moniga del Garda, Italië van demeeuwen - WaarBenJij.nu Rondreis Italie - Reisverslag uit Moniga del Garda, Italië van demeeuwen - WaarBenJij.nu

Door: demeeuwen

27 Juni 2013 | Italië, Moniga del Garda

22e naar Viceza gegaan en ja hoor plaats. Er stonden er zo 10 stuks alleen was er niemand thuis allemaal naar de stad. Daar kon je heen met een gratis bus. Dat hebben wij in de middag gedaan, maar dat ging op je inrij kaartje. Vicenza is een mooie stad en er is veel te zien. Rond 5 uur waren we weer terug we wisten niet tot hoe laat de bus ging en er was nog niemand thuis en die zijn ook nooit gekomen. Die camper plaatsen daar zijn echt knudde. Ze stallen daar de camper.

De volgende dag zondag de 23e zijn we doorgereden naar het Gardameer op een camping in Peschiera.We hadden gelukkig nog plaats, de camping stond bom vol. Nou ja camping, het is gewoon een stadje op zich. Het is gigantisch groot. Met verschillende restaurants, ijssalons, supermarkt, badkleding, groeten en fruit markt,twee zwembaden en een soort kermis voor de kinderen. Je hoeft de camping niet af om je te vermaken.Er rijd zelf een paard en wagen in de rondte om alles te kunnen zien. In de nacht rond 4 uur ging het hard waaien en je hoorde mensen de spullen vast zetten later ging het ook regenen. Rond half negen weer droog en lekker opgefrist na die hitte. Maandag was het bewolkt en er was markt in het centrum.het centrum en de markt bekeken. Leuk stadje

25e naar Moniga del garda ook op de camping, maar heel wat anders als Peschiera. Gewoon met een zwembad, winkel en restaurant. In de middag naar de Lacetjes Marjan is er ook.. ´S avonds zijn ze op de camping komen eten in het restaurant. De volgende dag met zijn allen in Moniga del garda gegeten. Donderdag hebben de lacetjes ons opgehaald en zijn we de hele dag op pad geweest. Naar Limone en naar Garda. Hele leuke plaatsen aan het Gardameer leuk gewinkeld. Rond half zes overgevaren en naar Salo en daar zijn we lekker gaan eten. We waren net binnen en het ging regenen. Toen we klaar waren regende het nog steeds. We zijn nu op de camping en het regent nog. Morgen zien we wel weer

• 28 Juni 2013 - 20:24

Ed:

Erg leuk om weer wat van jullie te horen. Ondanks dat je het over de regen hebt voel ik bijna de zon als ik het lees.
    Geniet er nog even van. X

• 29 Juni 2013 - 18:36

Lies:

Hoi vakantiegangers. zo weer een beetje afgekoeld door de regen.
    Jullie hebben voor de rest natuurlijk een hele mooie vakantie.
    Zien heel veel en maken van alles mee, fijn dat jullie dat samen mogen beleven.
    Leuk dat je de Lacetjes ook nog tegen bent gekomen, of speciaal die kant opgereden.
    Jullie zijn zeker bijna op de terug reis , de grootste helft heb je gehad.
    Het weer is de laatste dagen hier ook wat beter en volgende week geven ze temperaturen boven de 20 graden. Hopen dat we nu hier een beetje zomer krijgen, donderdag krijgt de schooljeugd vakantie.
    Gerlof en Anita met de kids gaan pas eind Juli naar Norg en dan 14 dagen .
    Voor de rest gaat het hier zijn gangetje, geniet er nog lekker van.

We horen wel weer, groetjes uit het Friese land. doei Lies.

• 01 Juli 2013 - 10:28

Thea De Groot:

Allereerst bedankt voor de leuke verjaarskaart. Wat tof om daar aan te denken.
    Ook leuk dat jullie de Lacetten weer in jullie reis hebben opgenomen. Altijd een leuke pleisterplaats en......... jullie hebben goede gidsen aan Henk en An. Heerlijk weer om zo samen te kunnen genieten.
    Inmiddels zijn jullie op de weg terug ( ik wrijf het er nog maar even in ) en ga ik as.zondag vertrekken voor ca. 4 weken naar de Creuse. Route ligt klaar ( niks te TomTom ) hotel is geboekt voor onderweg. De mee te nemen spullen liggen klaar in de logeerkamer om ingepakt te worden. Dus.....ik heb er zin in!!!!? Wie weet is er deze week nog mailcontact en anders: goede voortzetting van jullie reis en tot ziens na mijn vakantie in augustus. Wat zullen we dan veel bij te praten hebben........althans vooral jullie na zo'n schitterende camperreis. Jullie hebben ECHT veel gezien!!!! Groeten van buuf Thea.