Rondreis Italie - Reisverslag uit Desenzano del Garda, Italië van demeeuwen - WaarBenJij.nu Rondreis Italie - Reisverslag uit Desenzano del Garda, Italië van demeeuwen - WaarBenJij.nu

Door: demeeuwen

02 Juli 2013 | Italië, Desenzano del Garda

Vrijdag de 28e was het gelukkig weer mooi weer. Echt Italie zo regent het en dan is de zon er weer. Lekker gefietst. Zaterdag met Ank en Marjan naar de markt in Salo. Dat is een hele grote markt en verschrikkelijk druk. Maar gelukkig hadden we plek voor de auto.

Zondag 30e zijn we naar een camperplaats in Desensano gereden omdat de campings dan niet meer aan acsi doen. Het hoog seizoen begint 1 July. Dan gaat de prijs van 16 naar 36 euro. En de camperplaats is 10 euro. We willen hier nog even blijven want vriend Ide komt en daar zouden we op wachten. Ide kennen we van de beurs in Maleisie. Maandag Desensano bekeken . Dinsdag naar de Markt in Desensano geweest en aan de haven gezeten. Marjan heeft ons twee dagen opgehaald zo rond 4 uur borrelen en met elkaar eten . De tweede dag tracteerde Ide alvast voor zijn verjaardag. Het was beren gezellig aan het water. Morgen gaan we verder en als we Italie uit gaan heb ik niks meer aan me dongeltje, die is alleen voor Italie. Maar jullie horen wel weer, als er ergens WIFI is

• 07 Juli 2013 - 08:34

Ed:

Ik zie dat ik achterloop met lezen dus ik ga snel door naar het volgende verhaal ;).
    Pa is trouwens iets te bruin ! Hahahaha.