Rondreis Italie - Reisverslag uit Hall in Tirol, Oostenrijk van demeeuwen - WaarBenJij.nu Rondreis Italie - Reisverslag uit Hall in Tirol, Oostenrijk van demeeuwen - WaarBenJij.nu

Door: demeeuwem

04 Juli 2013 | Oostenrijk, Hall in Tirol

Woensdag de 3e naar Hall in Tirol gereden. Het ligt in een dal, dus rond om bergen. We kwamen van 28 gr naar 20 gr en regen en onweer. Een camperplaats naast een camping. We mogen overal gebruik van maken. Dus ook van internet.

Vandaag donderdag de 4e was het heerlijk weer en zijn we naar het centrum van Hall in Tirol geweest. Nou dat was weer een verrassing , wat een leuk centrum. een gezellig plein met leuke terrasjes met lekkere wijn. Het stik er van de kerken en die hadden we nog niet gezien. We waren in een kerk daar was alles zwart met goud kleur. daar hebben we een kaarsje aan gestoken voor onze buurman die vandaag begraven is. Er was een wand met doods koppen dat schijnt geschonken te zijn. Wie haalt het in zijn hoofd om dat te verzamelen. De volgende kerk daar was alles wit met goud kleur. En daar waren witte nonnen aan het zingen en bidden. Ik dacht dat ze in Italie katholiek waren nou hier ook. Morgen gaan we weer verder

• 05 Juli 2013 - 13:12

Thea De Groot:

Jonge,jonge,Jonges, alweer een bericht en dat al na 2 dagen. Heb nog niet eens gereageerd op het vorige. Kan wel zien dat jullie weer dichter bij de bewoonde en moderne wereld komen. Ik wens jullie nog hele fijne en plezierige laatste weken toe met mooi weer. Dan heb ik dat denk/hoop ik ook. Doe voorzichtig aan (dat doe ik ook ) en dan zien wij elkaar in augustus weer. Groetjes : auf wiedersehen, au revoir en a riverdecci.Thea

• 06 Juli 2013 - 21:20

Lies:

Hoi vakantiegangers.

Dus weer op de terug reis , het is hier nu ook mooi weer.
    Jullie zien en maken van alles mee , lekker genieten.
    Het zal straks wel weer vreemd zijn op de flat in het mensen pakhuis.
    Zoals Frans dat altijd zegt , o ja maar jullie gaan eerst in Sandra haar huis.
    Komen jullie ook nog naar SEXBIERUM hoor het wel.
    Voor de rest gaat het hier z,n gangetje wel zo,n beetje.
    Volgende week zullen we een dagje Den Haag dan word Rien zijn moeder 97 jaar.
    Een hele leeftijd maar ze gaat wel achter uit, ze kan niet zo veel meer.
    Had ze vandaag aan de telefoon , het hoefde van haar niet meer.
    Maar ja dat heb je niet voor het zeggen.
    genieten jullie nog maar even van de wijn en terrasjes , die zijn er genoeg.

we horen wel weer, groetjes . doei doei.

• 07 Juli 2013 - 08:42

Ed:

Zoals Lies ook al schreef is het hier eindelijk mooi weer. Heeeeeeerlijk een beetje vitamine D ! Daar knapt een mens van op hoor. Gisteren op de markt gestaan met de sieraden. Was erg gezellig en ook redelijk verkocht. Vandaag moe maar voldaan.
    We kijken er naar uit jullie weer te zien hoor. Doe wat jullie willen doen en geniet er lekker van. Nog een paar dagen en dan...... Ehhhhhh ja wat dan ? Uitkijken naar de volgende vakantie?? Hahahaha, lekker hoor :). Wij hebben trouwens vakantie vanaf 15 juli.

Tot ergens aan het eind van deze maand. Groetjes.