Rondreis Italie - Reisverslag uit Vieste, Italië van demeeuwen - WaarBenJij.nu Rondreis Italie - Reisverslag uit Vieste, Italië van demeeuwen - WaarBenJij.nu

Door: demeeuwen

04 Juni 2013 | Italië, Vieste

Zaterdag 1 Juni wilden we met de de bus naar Monte S. Angelo. Dat is is een stad boven op een berg. Op de camping gevraagd die zei hier met bus 5 naar Manfredonia en dan aan de chauffeur vragen welke bus je moet hebben naar Monte S. Angelo. M aar wat bleek de chauffeur sprak geen woord Engels en wij geen Italiaans. Onderweg riep hij Signora en wees omhoog waar het dorpje was. Toen we er uit gingen wees hij de halte aan en zei wat in het Italiaans. Hij begreep wel dat wij het niet snapte en schudde zijn hoofd zo dat we daar niet heen moesten gaan en zei Brrr. Dus te koud en wij liepen in ons korte broek en T shirt. We zijn maar niet gegaan en in Manfredonia foto´s gaan maken. En in de middag werd het inderdaad minder en ging regenen. Daar liepen we dan. Gevraagd wanneer de bus kwam . Nou om half 8. Het was 3 uur, dan maar een taxi.
Maandag 3 juni iedereen gedag gezegd en gaan rijden naar Vieste del Gargano. Het was maar 67 km maar en de tom tom gaf anderhalf uur aan wat we vreemd vonden. Nou het was klimmen en nog is klimmen op een smal weggetje. Maar een uitzicht geweldig. Vandaag 4 Juni het stadje bekeken en een strand wandeling gemaakt.
Morgen gaan we verder

• 06 Juni 2013 - 07:56

Ed:

Ik wil ook vakantie !! ;)
    Lekker allemaal hoor.

• 06 Juni 2013 - 12:24

Thea De Groot :

Kort antwoord op een kort berichtje. Volgens mij bevinden jullie je in een prachtige natuur met een nogal ruig karakter. En.........zijn jullie niet ver meer verwijderd van de hak van de laars. Nog een maand te gaan hebben jullie en er is nog zoveel te zien. Hoop dat het weer blijft meewerken?... Over een maand vertrek ik voor 4 weken naar Frankrijk. Hotel voor onderweg is reeds geboekt en de route bepaald. Gaat dus allemaal goedkomen. In sept. gaan we dan wel weer eens bijpraten, want wie verre reizen doet kent vele verhalen. Behouden " vaart ". Thea

• 07 Juni 2013 - 21:07

L Van Der Kamp:

Als ik jullie verhalen zo lees, dan gaat het echt kriebelen
    om ook weer te vertrekken, maar helaas!! Als je eenmaal thuis
    bent, dan ga je zoveel afspraken maken dat je voorlopig niet
    meer weg komt. Dus genieten we maar van jullie verhalen.
    Voorlopig rekenen we er maar op dat we eind juni of begin
    juli de rit weer opgaan! Intussen genieten we van jullie verhalen.
    We wensen jullie nog veel mooi weer, leuke plekjes en wat je
    verder nog op je verlanglijstje hebben, en in ieder geval mooi
    weer!!! Tot ziens of horens!
    Huub en Lity