Rondreis Italie - Reisverslag uit Manfredonia, Italië van demeeuwen - WaarBenJij.nu Rondreis Italie - Reisverslag uit Manfredonia, Italië van demeeuwen - WaarBenJij.nu

Door: demeeuwen

31 Mei 2013 | Italië, Manfredonia

Maandag de 27e vertrokken uit Bari. Doorgereden naar Manfredonia. Een camping aan het strand. We wilden even niks bekijken en lekker een strand wandeling maken en fietsen.Aan het lopen op het strand komt geen einde. Op een gegeven moment ga je dan maar terug. Heerlijk in de wind, we lijken wel een paar stand jutters. We zijn op de fiets naar Manfredonia gegaan daar is een een hele lange boulevard . Dan is hij betegeld dan weer cement met mozaiek . Iedere keer verschillend. We hadden geen fototoestel mee, dat was wel jammer. We wilde vandaag hier weg maar iedereen zei dat moet je niet doen. Al de Italianen gaan op stap. 2 Juni is hier een feest dag en als je al een plaatsje kan vinden, dan sta je tussen de Italianen. Dus we blijven maar tot maandag. Er staan hier aardig wat Hollanders. Het is van dit drankje moet je is proeven , en die , die is ook lekker. Dus niet te lang blijven hier.

• 31 Mei 2013 - 20:36

Lies:

Hoi Vakantie gangers ,
    Wat hebben we het toch slecht he, en van drankjes proeven houden jullie toch niet.
    hoe is het zijn we al een beetje bruin ? Het weer word hier ook een beetje beter.
    Hoop dat het in Noorwegen ook een beetje goed weer is, nog ruim een week dan ga ik.
    ja Diny daar heb ik niet bij stil gestaan maar van de ene naar de andere kant van de boot zal wel een eind lopen zijn. dan doen we het in etappes en ga dan gewoon niet zoveel terug naar de hut. we zien wel.
    Je hoort het allemaal wel , genieten jullie er nog lekker van. tot horens . doei.

• 01 Juni 2013 - 04:50

Ed:

Geen fototoestel bij je ? Gewoon altijd je iPhone meenemen hè. Altijd alles bij ;-).

• 01 Juni 2013 - 08:47

Thea De Groot:

Jonge, jonge, jonge. Wat hebben jullie het weer slecht getroffen. Tussen al die drankjes zal ongetwijfeld Limoncella zitten. Waarschijnlijk is dat ook het drankje dat jullie op de camping hebben gedronken.Lekker, maar wel prijzig. Manfredonia is in 1256 gesticht door koning Manfred van Napels en Sicilië . Het weer bij jullie is nu ca. 19 graden met een aardig windje. Morgen wordt het warmer en de wind luwt. Nog iets naar het zuiden en jullie zijn in het gebied waar ik het over had........heel mooi en weinig toeristen. Natuurlijk kom je daar Frans en Diny tegen en waarschijnlijk andere campereraars. Dat soort mensen zijn toch globetrotters die de wereld verkennen. Door jullie verslag kan ik daarvan meegenieten. Groetjes en tot mails. Thea

• 01 Juni 2013 - 09:12

Marcia:

Heel erg leuk om jullie verhalen te lezen en de bijgevoegde foto''s te bekijken.
    Geniet ervan maar zo te lezen doen jullie dat zeker :-))

Zelf nog nooit in Italië geweest maar door jullie
    Verhalen en foto's heb ik ook Italië op ons verlanglijstje gezet.

X

• 02 Juni 2013 - 15:37

Marjan Lacet:

Het klinkt allemaal gezellig wat jullie gedaan hebben tot nu toe! Ik net 1,5 week terug uit Nanjing in China, nu morgen naar KL (Kuala Lumpur) voor een beurs.. de week erna nog op kantoor werken, en dan richting NL! Vakantie, maar ik hoop wel dat het weer daar wat opknapt....
    Gr en liefs, Marjan. Wellicht tot in Moniga del Garda..:)) XX