Het verre Oosten - Reisverslag uit Peking, China van demeeuwen - WaarBenJij.nu Het verre Oosten - Reisverslag uit Peking, China van demeeuwen - WaarBenJij.nu

Het verre Oosten

Door: demeeeuwen

19 Oktober 2012 | China, Peking

We zijn donderdag niet zo best begonnen. Het taxi busje was al drie kwartier te laat. Er was een ongeluk gebeurd. Snel alles inladen en rijden. Na 5 min zei Frans me tasje met de paspoorten staat nog in de gang. Dus terug en overnieuw beginnen. Inmiddels was hadden we al op schiphol moeten zijn. Het was half negen. half elf vliegen. File tussen Bergschenhoek en Bleiswijk. Op de A 12 stonden ze stil. We zijn toen binnen door gaan rijden via Alphen a/d Rijn. dat ging wonderwel goed. klokke half tien waren we aan schiphol. Snel inchecken .Dat kon gelukkig nog. Door naar de douane , moesten we zowat uitkleden en een tas uitpakken. vlug naar het vliegtuig. Gehaald hiep hoi. Naar Warschau was het een klein twee uur vliegen. Heerlijk op ons gemak daar gezeten in de louche . Ja ja de lacetjes hebben een cold kaart. 16.10 vertrokken naar Beijin. We waren daar 1.45. Geld wisselen ,taxi busje bestellen. 3.30 in het hotel. Ons horloge gelijk zetten met de tijd van daar. Dat was 10.00 in de morgen. Dus rommerdebom de nacht was om. Helemaal kwijt. Toch maar even naar bed en twee uur geslapen en 13.00 uur weer beneden. met de taxi naar de verboden stad en naar het Tiananmen plein of Plein van de hemelse vrede. Vandaar weer terug naar het hotel. Vanavond lekker gegeten en vroeg onder de wol. morgen wacht ons weer een drukke dag.dan gaan we naar de Chinese muur. En jullie maar denken dat we het zo makkelijk hebben.

• 19 Oktober 2012 - 20:46

De Blokjes:

Nou als jullie het TE zwaar vinden, willen we graag ruilen hoor ! Heel veel plezier voor de volgende moeilijke dagen.

Groetjes van de Blokjes.

• 19 Oktober 2012 - 21:33

Sandra:

Jeetje. Zo zie je maar.
    Ben je zo goed voorbereid kan het nog steeds mis gaan.
    Gelukkig is het allemaal goed afgelopen.
    Relax!
    Xxx

• 28 Oktober 2012 - 21:10

Ed:

Niks voor pa om de paspoorten te vergeten zeg.
    Hij zal wel aan het zweten zijn geweest ;).

Tags: 78