rondreis Italie - Reisverslag uit Moniga del Garda, Italië van demeeuwen - WaarBenJij.nu rondreis Italie - Reisverslag uit Moniga del Garda, Italië van demeeuwen - WaarBenJij.nu

Door: demeeuwen

09 Mei 2013 | Italië, Moniga del Garda

28/4 vertrokken naar Emmerich we stonden daar aan de haven. Gewandeld naar de stad en langs de Rijn.

de 30e naar Andernach aan de rijn. Een van onze favorieten plaatsen het is daar altijd gezellig druk ook op het water en hadden een mooie plaats.

2/5 naar Dettelbach bij het veer over de main. Zag er hartstikke leuk uit in het boek maar viel tegen . Een dag is daar genoeg, het is een dorpje van niks.

3/5 door naar Ingolstadt er leuk. onze camperplaats lag tussen de stad en een park. Door het park gelopen en we kwamen uit aan de blauwe dounau.
Nou die is echt niet blauw hoor. Maar wel mooi.

Na twee nachten door naar Schwaz dat is een plaatsje langs de Inn. Daar hebben ze een heel groot overdekt winkel centrum. Daar heeft papa Frans zijn verjaars cadootje gekocht . Helemaal hippederpip. Een groene broek en overhemd. Ja ja een mens moet met de mode mee doen.

7/5 gingen we naar een camperplaats bij Gries am Brenner, maar nooit gevonden. Dat was pech camper plaats weg. maar weer naar de grote weg. Dan maar italie de eerste camperplaats was in Vipiteno maar in het boek stond dat we achter de vrachtwagens mochten. Dus ook niks. Dan maar door naar Arco naar de camping van vroeger. Die zou 16 euro zijn daar aan gekomen ging het even niet door het was 27 euro. Dat hebben we niet gedaan iets terug was een camper plaats van 10 euro. We zijn tenslotte hollanders. 10 euro betaald en het dorpje in lekker wijntje drinken dat hadden we wel verdiend na zo´n dag. Komen we terug staan we ingebouwd met zigeuners . Een herrie van jewelste. Wij weer weg. Toen maar gelijk door naar Moniga del Garda. Onze buren de laceten hebben daar een huis. Daar gelijk naar toe gereden en lekker met de lacetjes gaan eten. de andere dag naar de camping. Daar staan we nu nog
De Lacetjes komen zo op de borrel en we eten op de camping. Morgen gaan we verder.

• 09 Mei 2013 - 19:09

Thea De Groot:

Hallo lieve luitjes: gelijk maar in de iPad geklommen. Wat leuk om jullie weer helemaal te kunnen volgen. Vond het ook weer ouderwets gezellig om jullie uit te wuiven. Zelfs tot het einde van de straat. Die dag hadden jullie en ik dus mooi weer. Daarna 1 dag......"pilletje pruimentaart" Verder tot nu toe mooi Hollands weer.wolkje/zonnetje/wolkje etc. Frans alvast gefeliciteerd met jouw 18de verjaardag. Doe ook de hartelijke groeten aan de Lacetten en maak er wat moois van. Maar dat is jullie wel toevertrouwd.xxxxxOud buuf Thea.

• 17 Mei 2013 - 08:24

Ed:

Ik was even vergeten dat we jullie konden volgen dus dat ga ik vanaf nu weer lekker doen :).