van Limburg naar Bergschenhoek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van demeeuwen - WaarBenJij.nu van Limburg naar Bergschenhoek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van demeeuwen - WaarBenJij.nu

van Limburg naar Bergschenhoek

Door: demeeuwen

22 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Donderdag zijn we in limburg aan gekomen op camping de geulhof. Wilma was er al en broer Fred kwam rond 4 uur. Maar hij voelde zich niet lekker. Het bleek dat hij goed ziek was . Hij had hoge koorts, en dat duurde wel een paar dagen.zaterdag gingen we uit eten op de camping. Fred dacht dat het wel ging. Maar na een paar happen en een slokje wijn. verdween hij weer. Zondag zijn we bij kennisjes op visite gegaan en de Amstel Colt gekeken. Die kwamen daar langs fietsen. Maandag is Fred naar de dokter gegaan en hij zat tegen een long ontsteking aan. Hij kreeg medicijnen. Wij zijn die dag gaan fietsen en 'savonds een bbq gedaan. Dinsdag kregen we bezoek van Aja en Henny.En woensdag weer richting huis.
We zijn nog bij Huub en Lity koffie gaan drinken op de terug weg. Huub had gebeld.Maar nu zit het er weer op. We gaan ons weer klaar maken voor de volgende reis.
Tot horens maar weer