teriug reis Frankrijk / Belgié - Reisverslag uit Hoei, België van demeeuwen - WaarBenJij.nu teriug reis Frankrijk / Belgié - Reisverslag uit Hoei, België van demeeuwen - WaarBenJij.nu

teriug reis Frankrijk / Belgié

Door: demeeuwen

13 April 2011 | België, Hoei

6 April zijn we naar Palencia ( Spanje )gegaan. Dat is een grote stad, daar zijn we even gaan kijken. Volgende keer blijven we wat langer. 7 April naar Ondres Plage ( Frankrijk ) Daar is een camperplaats vlak bij het strand. Maar het ging wel met hindernissen. We reden samen met Huub en Lity. Op een gegeven moment kwam Huub niet meer mee. Wij reden nog maar 70km op de grote weg. Dat kan natuurlijk niet dus zeiden wij we rijden naar een bezine station en bellen dat we daar staan. We waren inmiddels een hoge berg over met een lange afdaling. Bij alle benzine station moest je de weg af. Dat kon dus niet anders konden ze ons niet meer vinden. Eindelijk was er een aan de weg. Wij gebeld, en zij hadden panne en stonden een eind terug ook bij een benzine station.
Wat nu zij waren de weg afgereden en waar. Dus besloten we dat wij door gingen en dat zij later kwamen als hij gemaakt was. Hij wilde niet meer vooruit. Wij gingen rijden en onze tom tom stopte er mee. Hij deed het wel maar hij lade niet meer bij. Huub had gezegd . Vlak bij de grens van Frankrijk even de tolweg op anders kom je er niet uit. We zijn er gekomen, maar vraag niet hoe. Tom tom aan en tom tom uit.We hebben gelijk een nieuwe gekocht. Huub en Lity kwamen tegen een uur of 7. De A.N.W.B. was geweest en er moest een nieuwe slang in. 9 April zijn we naar Chabanais gereden.Op een camerplaats waar een piza bakker kwam staan. Natuurlijk een piza gegeten. De andere dag gingen Huup en Lity verder en wij bleven daar. We wilde daar gaan fietsen. Maar het ging regenen en om 10 uur regende het nog. We zijn ook maar gaan rijden naar Vatan een camper plaats bij de boer. Maar we zaten in the middel of no ware. 11 April naar Soissons daar stonden we langs de Aisne rivier, daar mag je aan beiden kanten staan. We hebben een nacht aan de ene kant en een nacht aan de andere kant gestaan. Om dat er een groep jongens kwam die dronken en rookten. Alles ging daar weg.13 April vandaag staan we in Huy in Belgié een camper plaats langs de maas. Er komen genoeg boten voorbij. De stad is ook leuk. Dit was het weer. morgen gaan we naar Limburg.

• 13 April 2011 - 20:12

De Meeuwen Uit R'dam:

Wat ontzettend leuk om jullie zo te kunnen volgen!

Doe ome Fred en tante Wilma de groetjes van ons!

Nog heel veel plezier en tot Gauw!

Ed, Marcia & de kids

• 13 April 2011 - 20:18

Edje:

Enne, kom nou maar weer een keer terug hoor. Nu is het wel genoeg geweest :).
    Tot snel. X

• 14 April 2011 - 19:57

Aja:

Hallo, jullie maken wat mee. Als jullie in Limburg zijn gaan jullie dan ook nog naar de forellen vijver. Nou dat horen we dan wel. Goede reis verder.
    Gr. Aja en Henny.