Vilar Formosa - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van demeeuwen - WaarBenJij.nu Vilar Formosa - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van demeeuwen - WaarBenJij.nu

Vilar Formosa

Door: demeeuwen

05 April 2011 | Portugal, Lissabon

We hebben Porto Covo 2 April verlaten en door gereden naar Alcacer do Sal. Daar zijn we eerst naar de Lidl gegaan en hebben daar ingeslagen. Daarna naar de camperplaats aan het water Rio sado. Daar was een loopbrug naar het centrum. Heel leuk dorp met allemaal mini winkeltjes. En veel terrasjes voor een lekker koud biertje.3 April zijn we naar Nazare gegaan daar zijn we vorig jaar ook geweest. Daar hebben we in de zelfde zaak gegeten als het jaar er voor. Vorig jaar was er feest. Nu niet, maar toch leuk om er weer te zijn. 4 April Naar Figueira da Foz Een parkeer plaats aan het strand. Gewandeld en het stadje bekeken.5 April naar Vilar Formoso dat is aan de grens van portugal en spanje. Hier staan we in een klein stadje. Morgen rijden we voor het laatst met Huub en Lity. Want ze gaan veel te snel. Overal maar 1 dag. Zij hebben het allemaal al gezien en willen 10 April thuis zijn. En wij hebben dan nog even. We vragen de laatste leuke plaatsjes wel. Wanneer er weer een verslag komt weten we niet . De dongel werkt alleen in portugal. Dus daar moeten we weer kijken of er ergens internet is.
Groetjes

• 06 April 2011 - 09:01

DE BLOKJES:

ZOALS EERDER WEER EEN LEUK VERSLAG VAN JULLIE VAKANTIE. JAMMER DAT DE DONGEL NU NIET MEER WERKT. HOPELIJK KOM JE NOG EEN AANTAL PLAATSEN TEGEN WAAR WIFI IS. WE WENSEN JULLIE NOG EEN FIJNE REIS TOE.

GROETJES VAN DE BLOKJES.

• 08 April 2011 - 20:08

Hofje 13:

Wat leuk om weer wat te lezen.
    Hier oke.
    groetjes.