Porto Covo - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van demeeuwen - WaarBenJij.nu Porto Covo - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van demeeuwen - WaarBenJij.nu

Porto Covo

Door: demeeuwen

31 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

28e maart zijn we weer naar Quarteira gegaan , om de kachel van Huub op te halen. het was daar weer gezellig.We hebben daar ook weer andere kennissen gezien die we al eerder gezien hadden. Dus gesprek stof genoeg.30 maart naar Baragem Da Bravura.Daar stonden we bij een stuwmeer. Bij het restaurant Hasel en Gretel ( Hans en Grietjes ) konden we overnachten. Dat was van een Hollandse eigenaar . Daar hebben we een pannenkoek gegeten.31 maart zijn we verder gegaan naar Porto Covo. Dat is aan de westkust van Portugal. Het is hier erg mooi. Het is een rots kust. Wij staan vlak aan de kust. Je hoort het water tegen de rotsen slaan. We hebben vandaag een wandeling langs de kust gemaakt. Prachtig mooi die uitgeslepen rotsen en spelonken.We blijven hier wel weer een paar dagen.Dan gaan we weer wat omhoog. Huub en Lity brengen ons op de mooiste plaatsen.

• 02 April 2011 - 15:05

DE SPEKKIES:

HALLO MEEUWEN
    FIJN DAT HET GOED GAAT BIJ EN MET JULLIE.
    GELUKKIG NIET ZIEK GEWORDEN VAN DE MOSSELEN.
    MET ONS GAAT HET OOK GOED.
    IK BEN MET OUD COLLEGA NAAR APELDOORN GEWEEST --GEZELLIG HOOR ! VANDAAG NAAR ZOETERMEER GAAN FIETSEN HET WAS 22 GR. EN NU OP BALKON EEN WIJNTJE.
    DOE VOORZICHTIG EN GENIET DAN DOEN WIJ DAT OOK.

GR. LIEFS VAN DE SPEKKIES

• 04 April 2011 - 07:53

De Blokjes:

Leuk dat je vaak andere medelanders tegenkomt, waar je dan zo goed mee op kunt schieten. Leuk verslag van jullie mooie reis.

Groetjes van de Blokjes.