Portugal - Reisverslag uit Castro Verde, Portugal van demeeuwen - WaarBenJij.nu Portugal - Reisverslag uit Castro Verde, Portugal van demeeuwen - WaarBenJij.nu

Portugal

Door: demeeuwen

06 Februari 2014 | Portugal, Castro Verde

31/1 vertrokken uit Bergschenhoek
Eerste plaats was Soisson in Frankrijk. Een camperplaats aan de rivier de Aisne.
Tweede paats Lamotte Beuvron. Camperplaats bij een jeu de boules terrein.
Daar kwamen wat oudere mannen het spel spelen.
Derde dag Chabanais camperplaats langs het water La Vienne. daar roken we gas. frans de boel bekeken.De koelkast bleek het niet meer te doen op gas. dus moesten we naar een camping met elextra. Door gereden naar Bordeaux , camping Village de lac. Bij de monteur geweestdie zei dat het onderdeel besteld moest worden en dat zou twee a drie weken duren. In ons service boekje gekeken en wat bleek bij Porto in Portugal was een service punt. Dat was een beetje ver dus in tweeen gereden. gestopt in Burgos. de andere dag door naar Porto. Wij het adres van de Adria er in gezet. En wat dacht je wat, heel veel pech de Adria was daar weg. Dat was even balen want de rit er naar toe was geen pretje.De tomtom stuurde ons boven langs bergje op bergje af. Regen en wind en ook nog sneeuw. ( zie foto ). Dit is geen Oostenrijk maar west Spanje.Op de camping zat een of ander huppeltrutje die wist niks van een monteur. En keek ons aan of ze water zag branden.Die nacht veel wind en water. Later bleek dat het in NW Spanje nood weer was geweest. Op aan raden van Huub van de piano Camper ( die hebben we gebeld ) naar Castro Verde gereden daar zijn we nu die mensen gaan ons helpen volgens Huub. Morgen of overmorgen komt er een monteur kijken. Let wel kijken of hij het kon maken wist ze niet. We blijven dus maar hier en wachten af.

• 06 Februari 2014 - 20:50

Ed:

Balen van de koelkast hoor. Hopen dat ze het snel en goedkoop kunn maken. Eerst een prijs afspreken lijkt me misschien verstandig.
    Succes er mee.

• 07 Februari 2014 - 09:14

Thea De Groot:

Wat een pech met de koelkast. Maar zo te zien kun je de spulletjes buiten in de sneeuw koel houden. Je koopt er alleen allemaal helemaal niks voor. Hopelijk is het mankement snel verholpen en kan de reis verder zonder mankementen verlopen. De eerste narcissen in de tussenberm van de Boterdorpseweg steken hun kopje al op
    Lieve groetjes van Thea

• 08 Februari 2014 - 21:25

\
    mooie verhalen die reis van jullie,maar daar dicht bij is een leuk eethuis maria
    wij zeggen ma vlodder maar haar kippen en patat zijn prima zij zit aan plassen
    vlak bij jullie op de dam die aan gelegd om de oevers te verbinden dat 10 km
    jullie van daan.

• 09 Februari 2014 - 07:43

Sandra :

Jeetje wat een pech zeg. Maar ach, zo heb je weer wat te vertellen zullen we maar zeggen.
    Ik hoop dat de rest van de vakantie wat voorspoediger gaat.
    Liefs. San en kids. XXX