Weer naar huis. - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van demeeuwen - WaarBenJij.nu Weer naar huis. - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van demeeuwen - WaarBenJij.nu

Weer naar huis.

Door: demeeuwen

22 Juli 2012 | Nederland, Zeeland

De zon is vanaf donderdag middag blijven schijnen. Dus ik had het niet zo snel op hoeven schrijven. We staan nog steeds aan Tholen. Erg gezellige camper plaats. Aardige haven meester en zijn vrouw. Alle dagen hier hebben we gefietst. Prachtige fiets routes . Vrijdag van Tholen langs de kust naar Gorishoek, daar kan je over varen naar Yerseke. Daar aan gekomen ging de boot pas om half 2 . Dat hebben we maar niet gedaan. Na een bakkie zijn we doorgereden naar Sint Maartensdijk, Scherpenisse, poortvliet en weer naar Tholen. Zaterdag St. Annaland en via Oud Vossenmeer terug. Zondag zijn we Noord Brabant in gefietst via Halsteren naar Nieuw Vossemeer en langs Oud Vossemeer weer naar Tholen. Frans is vanmiddag met de havenmeester een rondje gaan varen.Dat kwam de haven meester vragen. Dat was natuurlijk kaasie voor Frans. Maar morgen zit deze vakantie er weer op en gaan we weer naar Bergschenhoek. Op naar de volgend vakantie.