rondreis Nederland - Reisverslag uit Sixbierum, Nederland van demeeuwen - WaarBenJij.nu rondreis Nederland - Reisverslag uit Sixbierum, Nederland van demeeuwen - WaarBenJij.nu

rondreis Nederland

Door: demeeuwen

01 September 2013 | Nederland, Sixbierum

Vrijdag de 23e naar Hansweert daar stonden we aan de Schelde daar kwamen hele grote boten voorbij. Maar de andere dag regen. Piet zei dat het in het noorden beter was dus wij richting het Noorden.

Zaterdag waren we voor een tussenstop in Almere haven. De stad bekeken.

Zondag door naar Sloten in Friesland. Een heel leuk vesting stadje. Echt de moeite waard.

Maandag waren we in Sexbierum bij onze vriendin. Daar staan we nu nog, want er waren visserijdagen in Harlingen. Dat is altijd een happening en erg gezellig. Morgen gaan we verder.

• 04 September 2013 - 17:43

Thea De Groot:

Morgen gaan jullie weer verder naar??????Komt er ook nog eens iets van richting "huis" of bevalt dit zigeunerleven zo goed dat jullie nog een tijdje blijven ronddolen? De Spekkies komen ook nog niet terug dus laat buuf Thea maar zieligjes op het Luykenhof achter ( de stumper )GROTE GRAP !!!!! Maar dat snappen jullie wel.