Rondreis Nederland - Reisverslag uit Tholen, Nederland van demeeuwen - WaarBenJij.nu Rondreis Nederland - Reisverslag uit Tholen, Nederland van demeeuwen - WaarBenJij.nu

Rondreis Nederland

Door: demeeuwen

22 Augustus 2013 | Nederland, Tholen

Zondag 18 Augustus vertrokken naar Strijensas dat ligt bij het Hollandsdiep.
We waren bij de Haven. Er is daar verder niets zelfs geen winkels. Maar het is een prachtig wandel en fiets gebied. Als je naar Rotterdam wilt moet je eerst de belbus bellen, wel een uur van te voren. Die brengt je naar de bushalte in Strijen. Vandaar kan je naar Rotterdam.

Woensdag doorgereden naar Tholen, natuurlijk ook weer aan een haven.
Gisteren was het prachtig weer . Vandaag Regen en nog is regen.

• 23 Augustus 2013 - 21:14

Oud Buuf Thea:

Ja.ja.ja.dat doet maar. Grapje natuurlijk!! Ik gun het jullie van harte. Zolang als lijf en natuurlijk ook de portemonnee dit allemaal toelaten:VOORAL DOEN,,,,,,,,,
    Zelf heb ik ook 4 heerlijkijke weken achter de rug in de Creuse. En....inderdaad......Als jullie weer terug zijn en ook de Spekkies ( die gaan nu voor 5 weken met de caravan weg ) organiseer ik een etentje of iets dergelijks ( eventueel samen met de Lacetten )staat genoteerd in de agenda. Heel veel plezier en mooi weer in " rondje Nederland ". Liefs van
    Buuf Thea.