Rondreis Nederland - Reisverslag uit Giethoorn, Nederland van demeeuwen - WaarBenJij.nu Rondreis Nederland - Reisverslag uit Giethoorn, Nederland van demeeuwen - WaarBenJij.nu

Rondreis Nederland

Door: De Meeuwen

10 September 2013 | Nederland, Giethoorn

2/9 zijn we naar Doezem gegaan . Mensen die die camperplaats hebben, kende we van de Moezel. Hij had een een kaartje gegeven, dus zijn we er even gaan kijken. Mooie camperplaats maar erg clien.

De 3e naar Musselkanaal aan de haven. Dat was een nieuwe haven maar geen boot te zien. De boten lagen allemaal in het stadje zelf.

5/9 zijn we naar Weener in Duitsland gegaan aan de oude haven, daar lagen boten zat en ook hele oude. Leuk om te zien.

Zaterdag de 7e naar Wedde naar me vriendin Ans en Bram was gezellie.
ze hebben ons een leuk plaatsje laten zien Oudeschans , met een leuk restaurantje de Piekenier.

Zondag zijn we eerst naar Winschoten gereden naar nog een kennis Ide die was eindelijk thuis uit Polen. Na de koffie en een zuippie ( wijntje ) zo noemt hij dat altijd. Zijn we door gereden naar Meppel.

Vandaag de 10e zijn we in Giethoorn . We hebben al een paar dagen regen gehad met af en toe zon. Nu komt de zon er ook weer heel voorzichtig door.

• 10 September 2013 - 16:25

Thea De Groot:

Giethoorn is leuk, maar niet als het regent. Er is daar al zoveel water. Zijn jullie nog in het edelstenenmuseum geweest???
    Wanneer komen jullie weer thuis??? Tijd voor een babbel.