rondreis Portugal - Reisverslag uit Carvoeiro, Portugal van demeeuwen - WaarBenJij.nu rondreis Portugal - Reisverslag uit Carvoeiro, Portugal van demeeuwen - WaarBenJij.nu

rondreis Portugal

Door: demeeuwen

16 Maart 2014 | Portugal, Carvoeiro

We hebben een week in Silves gestaan en het was weer gezellig. We zijn naar een meer gefietst.
15 km heen en 15km terug bergje je op en af.Maar dan heb je ook wat Gelukkig heb ik een elec fiets.
Gewandeld en nog meer gefietst .Joke en Jan hadden we ook al in Portimao gezien maar weinig contact.
Bleken heel aardige mensen te zijn.We gingen met ze eten spare ribs voor € 7,50 pp.
Maar de zaak was dicht ze waren aan 't witten en verven. zaterdag waren ze weer open.
Gingen we op naar de piza ook lekker. daar vlak bij was een heel zielige kapper.
Zijn we de andere dag heen gegaan en Frans heeft zich laten knippen.
De muren bladderde af en de stoelen ware antiek. Maar hij heeft mooi geknipt.
Jan en Joke hadden een konijn gekocht en die ging hij braden in de room boter.
Jan lijkt op Herman Blijker en kan ook lekker koken
Oh zeiden wij klink lekker . Nou zei hij dan komen jullie morgen toch lekker bij ons eten.
Dan gaan we dag daarna voor € 7,50 eten. Nou ik kan je vertellen het was geweldig.
Joke had bij het konijn aard met stoof peertjes. Als toetje kregen we pudding met warme bessen sap.
Jammie jammie.Dus moesten we weer uit eten hadden we beloofd. Ha ha. Zondag vandaag zijn wij naar
Carvoeiro gegaan dat is een plaatsje aan de kust. We staan in de duinen als je het zo kan noemen.
We staan boven op de rotsen maar dat merk je niet. Naar zee moet je een trap af.
Het ziet er prachtig uit net als het weer. Vandaag was het in de camper 28 gr. Ik wil niet zeuren hoor.
Was een beetje te heet. vandaag bbq gedaan. Tot half 7 Portugeese tijd bij jullie half 8 buiten gezeten.

• 17 Maart 2014 - 10:42

Thea De Groot:

Fijn dat jullie het zo fijn hebben. De foto's zeggen genoeg. " Als je haar maar goed zit!! "
    Toch!?! En met lekker eten en drinken daarbij dan ga je er binnenkort net zo uitzien als die andere meneer op de foto. Gaat aardig in de richting van een Boedhoebeeld. Tot de volgende keer maar weer.
    Groetjes Thea.

• 17 Maart 2014 - 20:59

Lies:

Hoi vakantie gangers , wat hebben we het toch slecht he.
    Maar jullie genieten in ieder geval wel lekker.
    Hier was het vandaag bewolkt , maar voor de rest steeds mooi zonnig weer.
    Je geeft niet zoveel berichtjes meer op waar ben jij nu, geen tijd ????????.
    Voor de rest gaat het hier zijn gangetje wel, Anita is weer aan het lijnen.
    Met shakes ze heeft die knop weer om gezet en is al 8 kilo afgevallen.

de groetjes maar weer uit het Friese land. Lies.

• 17 Maart 2014 - 22:21

Huub:

Ja dat mijn fout ik hen vergeten de naam te vermelden (MONTE DA RIBEIRA) Maar dat kan het haast
    overal eten. en de meeste slagers verkopen het ook het is heel bijzonder.
    black pork.