demeeuwen - Reisverslag uit Castro Verde, Portugal van demeeuwen - WaarBenJij.nu demeeuwen - Reisverslag uit Castro Verde, Portugal van demeeuwen - WaarBenJij.nu

demeeuwen

Door: adriatik

14 Februari 2014 | Portugal, Castro Verde

We staan nog steeds in Castro Verde. Maar zijn wel bij een monteur voor de koelkast geweest. Er moet een onderdeel besteld worden. En hopelijk is dat er maandag.en zonder gas kunnen we niet op een camperplaats staan. We hebben nu elec nodig. Ook doet de pc het niet meer. Dat is nr twee. En nr drie hebben we meer regen dan zon. Maar we houden de moet er in. En vertrouwen er op. Dat alles weer goed komt . Gelukkig hebben we nog int met de tel. Als de pc het weer doet volgt er meer.

• 14 Februari 2014 - 16:17

Ed:

Gelukkig hebben jullie elkaar nog op deze mooie Valentijnsdag :)

• 15 Februari 2014 - 10:26

Het is allemaal wat en dat op zo een mooie reis maar hier nog wat info:
    vorige week zijn de campers bij het zwembad in Silves weg gestuurd door de politie maar
    het staan nu weer helemaal vol.
    Op praya da rocha staan meer dan 200 stuks het word haast onbeheersbaar.
    Maar deze camping is mooie uitwijk plaats en welkom.
    Het weer hier is ook niet alles het waait hier heel haard en het is hier 10.3 graden
    de groeten

• 16 Februari 2014 - 00:47

Thea De Groot:

Pech,pech,pech, domme pech. Er zijn ergere dingen in het leven. Dus..........maak er maar het beste van. Verspreidt de wolken, omarm de zon zou mijn vriendin zeggen. En zo is het maar net. Heus er komen betere tijden.
    Lieve groetjes en tot die betere tijden.
    Thea

• 16 Februari 2014 - 08:00

Lekker eten het zwarte varken monte da ribeira voor weinig pas op de rivier met harde regen
    bui kan hij snel stijgen.Het is daar ook vlak bij kan ook gegeten worden bij maria.

• 16 April 2014 - 20:53

Lies:

Wat spoken jullie allemaal uit, dat er zoveel pech op het moment is.
    Wat weer betreft de moed er in houden , het kan zomaar weer om slaan.
    Laten we hopen dat het gebeurt voor dat de jeugd komt, en dat is al snel.
    Want dat zou jammer zijn en als jullie willen gaan varen naar Spanje dan is mooi weer zeker fijn.
    Hier is vannacht nachtvorst geweest , vanmorgen was alles wit.
    Dollie heb ik gisteren weer op gehaald , dus ze is weer thuis.
    Gisteravond op gepast en ze liep constant achter me aan wat ik ook deed.
    voor de rest gaat het wel weer , hou me gewoon rustig.

Vakantiegangers tot horens maar weer, groetjes.