rondreis Portugal - Reisverslag uit Luz de Tavira, Portugal van demeeuwen - WaarBenJij.nu rondreis Portugal - Reisverslag uit Luz de Tavira, Portugal van demeeuwen - WaarBenJij.nu

rondreis Portugal

Door: demeeuwen

27 Maart 2014 | Portugal, Luz de Tavira

We hebben een week in Quarteira gestaan met Kees en Coby. Lekker verse zalm gehaald en gerookt.
Ook nog naar een etentje met live muziek geweest en gedanst erg gezellig.
Woendags is daar een hele grote markt dus daar hebben we op gewacht.
Dindags moeten alle campers van de plaats af. Dan gaan alle campers naar de parkeerplaats er naast.
Woensdag morgen wordt al heel vroeg de zigeuner markt opgebouwd. Daar zijn we naar toe geweest .
het is daar een drukte van jewelste.Rond 5 uur is alles weer verdwenen en mogen de campers er weer op.
Vandaag donderdag vertrokken naar Luz de Travira. Dit adres kregen we van andere camperaars.
We staan bij Camperplaats Quinta do xocolati. Deze plaats is van een Belg met zijn vrouw.
En wat doen Belgen??? BONBONS maken. En dat lusten we natuurlijk niet.Allerlei smaken, met kruiden , kaas, noten,
sinaasappel, citroen, champagne enz enz. En we willen natuurlijk alles proeven. Hij is nu met paaseieren bezig. En die vult hij met bonbons.
Zijn vrouw is kunstenares en maakt beelden.Dus een hele aparte camperplaats

• 28 Maart 2014 - 10:30

Thea De Groot:

Oh,oh,oh. Wat bijzonder weer!!!Jullie begrijpen dat ik HEEL GRAAG bij die mijnheer in zijn bonbonsatelier zou willen staan.( omdat ik ze zelf ook maak, althans daar een poging toe doe) Heb ik het nog niet eens over het proeven. Wat lekker zou dat zijn geweest maar ook slecht voor de lijn. Dat fietsen of wandelen jullie er toch weer af!!!!! En wat leuk dat al die camperaars elkaar adressen toespelen die leuk en interessant zijn. Tot de volgende keer maar weer en blijf vooral GENIETEN van alles wat op jullie pad komt.
    Lieve groeten van oud. Uur Thea

• 28 Maart 2014 - 19:32

Ed:

Mmmmmjammie :)

• 29 Maart 2014 - 00:00

Lies:

Hallo luitjes , jullie zoeken de plekjes ook wel uit he.
    Frans dat is niet goed voor je, maar wel verleidelijk al die smaakjes.
    Hebben jullie nog wat gekocht op die markten.
    Ik zit weer in de lappenmand, de griep gaat hier rond.
    En jullie weten ik ben sociaal en doe weer mee.
    Verkouden en weer benauwd , vanmorgen bij de huisarts geweest.
    weer een anti biotica kuur en prednison voor een week gehad.
    Hoop niet dat het zo word als in December,het is balen, afwachten maar.
    Met Anita haar lijn gaat het goed, 11 1/2 kilo er af . goed he ze houd haar er goed aan.
    Jullie gaan nu aftellen dat de jeugd komt , het schiet op.
    Geniet van alles en we horen wel weer,groetjes Lies.