rondreis Portugal - Reisverslag uit Monte Gordo, Portugal van demeeuwen - WaarBenJij.nu rondreis Portugal - Reisverslag uit Monte Gordo, Portugal van demeeuwen - WaarBenJij.nu

rondreis Portugal

Door: demeeuwen

24 April 2014 | Portugal, Monte Gordo

Van Vila real zijn we naar ons hotel geweest en wat dingen geregeld . We mogen de camper op de parkeerplaats zetten.
Afgelopen maandag zijn de Lacetjes gekomen . Gezellig met z'n allen in Altura gegeten. Wij hadden een leuk restaurantje uit gezocht .Woendag met z'n allen naar Ayemonte Spanje. Daar zijn erg leuke winkeltjes en er werd veel gekocht. Ze gaan er vrijdag weer heen. Vandaag donderdag gaan we met ze eten in Monte Gordo.We hebben ook nog van de Lacetjes een kaart gekregen die was van Buuf Thea. Bedankt Buuf Thea voor de mooie blote billen kaart. Het is een waar woord wat er op staat. A persoon on their own is nothing. Two people who belong together make a WORLD. En we gaan zeker genieten met de kinderen en kleinkinderen. Morgen gaat het allemaal gebeuren dan zijn de kinderen hier. We kijken er naar uit. En gaan er een leuke week van maken.

• 24 April 2014 - 21:24

Lies:

Hallo vakantiegangers , nou morgen is het dan eindelijk zo ver dat de jeugd komt.
    Al zo lang naar uit gekeken , hoop dat het weer mee zit dat jullie lekker kunnen genieten.
    Al vast gefeliciteerd met Sandra , die zouden het al vast in het vliegtuig vieren volgens Ed
    Hier gaat het z,n gangetje allemaal, ook de groetjes van Anita/
    Maak er een gezellige week van ,maar jullie kennende gaat dat zeker lukken.

Tot horens maar weer , groetjes uit het Friese land.( vandaag 21 graden.)

• 25 April 2014 - 00:41

Ed:

Koffers staan klaar. E-ticket in de aanslag. Paspoorten gecheckt.
    We zijn er klaar voor en hebben er SUPER veel zin in.
    Portugal.....de Meeuwen komen er aan !! :-)

Pa & Ma......... Tot strak x.

• 25 April 2014 - 20:27

De Spekkiess:

Hallo Feestelingen,

Allemaal Van Harte Gefeliciteerd Wij drinken er hier wel een - twee op.
    PROOST

• 27 April 2014 - 21:55

Huub En Lity:

Hallo bruid en bruidegom,
    Eindelijk is het zover: jullie kunnen feest gaan vieren !!!
    Heel erg jammer dat wij er niet bij zijn, maar dat mag de
    pet niet drukken.
    Huub en ik hopen dat jullie er een knalfeest van gaan maken
    en vanavond drinken wij hier een glas op jullie: proost !!!!
    We hebben hier gelukkig een heel zacht voorjaar en we hebben
    zelfs al lekker buiten gezeten.
    Met Huub gaat het prima, dus de volgende keer zijn we beslist
    weer van de partij. Over een paar weken gaan we in ieder geval nog
    een paar weken de hort op met de camper, naar Friesland of Frankrijk
    of zoiets. Duim s.v.p. voor mooi weer !!
    Wij wensen jullie nog veel mooi weer, veel pret met leuke mensen,
    en over een poosje zien we elkaar wel weer.