rondreis Portugal - Reisverslag uit Quarteira, Portugal van demeeuwen - WaarBenJij.nu rondreis Portugal - Reisverslag uit Quarteira, Portugal van demeeuwen - WaarBenJij.nu

rondreis Portugal

Door: demeeuwen

21 Maart 2014 | Portugal, Quarteira

Van Carvoeiro zijn we naar Paderne gegaan , daar is een camperplaats aan een oude wasplaats.
Daar is een Well dus daar loopt altijd water. Daar komen de berg bewoners water halen.
Die hebben daar boven geen water. En veel boeren met grote tanken.
In de zomer komen daar zigeuners wassen. Dan worden de kinderen in de bakken gezet met wasgoed,
en gaan de kinderen de was stampen met hun voeten en hebben heel veel lol.
Daar was het water nu nog te koud voor.
De wasplaats in nog zo als het vroeger was.Veel camperaars gaan daar ook wassen.
Het water is heel zacht.Daar zijn we naar het kasteel gewandeld. Nou ja wat er van over was.
Daar belden kennisjes Kees en Coby op dat ze in Quarteira stonden aan het strand een mooie plaats.
Daar zijn we de andere dag naar toe gegaan. Maar we konden niet lozen of water tanken.
De volgende dag naar de echte camper plaats gegaan. Daar staan we nu.

• 22 Maart 2014 - 07:53

Ed:

Zon, zee en strant ! O wat heb ik er zin in :)
    Nog even en dan komen al je kinderen en kleinkinderen de rust verstoren. Hahaha.

• 22 Maart 2014 - 07:59

Ed:

Schrijf ik net echt Strand met een T ?? Kind van m'n moeder (geintje mam) ? Hahaha. Tijdelijk last van dyslexie geloof ik hahaha.
    Tot over een kleine 5 weken. X

• 22 Maart 2014 - 09:02

Thea De Groot:

Wat bijzonder, die wasplaats. Zou daar best eens een kijkje willen nemen in de zomer als al die zigeuners zich daar gaan wassen. En wat staan jullie daar eenzaam en verlaten op dat stand . Is dat niet eng en gevaarlijk! Nooit bang??

• 22 Maart 2014 - 09:07

Thea De Groot:

Nog even. Ed schrijft: strant, ik schrijf stand, maar we bedoelen allebei hetzelfde, nl
    STRAND. En natuurlijk de lieve groetjes. Was ik ook nog effe vergeten te schrijven. Zo. Nu is alles weer oké.