rondreis Portugal - Reisverslag uit Portimão, Portugal van demeeuwen - WaarBenJij.nu rondreis Portugal - Reisverslag uit Portimão, Portugal van demeeuwen - WaarBenJij.nu

rondreis Portugal

Door: demeeuwen

27 Februari 2014 | Portugal, Portimão

Vanuit Sagres zijn we naar Lagos gegaan. Toen door naar Portimao en hier is het erg gezellig. Er staan hier veel Hollanders en wat de een niet weet , weet de andere. Zo kwamen we aan een adres om de pc te laten maken. Dat was de PC Clinic.Daar vertelde ze dat er een nieuwe harde schijf in moest, Het koste een paar centen maar dan hadden we ook wat. Dan was hij weer als nieuw. Alles netjes in het Hollands er op gezet.We zijn er wel drie keer geweest en iedere keer niet klaar. Maar vandaag eindelijk wel. Gelijk een dongel gekocht en hier zijn we weer.Ook kan je hier goed en goed koop eten. In Castro Verde hebben we gegeten voor 15 euro.Hier voor 13 euro.
Vandaar al die Hollanders. Je zegt alleen wat voor hoofd gerecht je wilt en dat zijn er drie. Mixed Grill speklapje worstje twee karbonades. Zalm groot stuk . Kip twee stukken. Dan krijg je voor, stokbrood boter olijfolie zout olijven. Hoofdgerecht je vlees patat en sla. Toe een plak ijs. koffie of thee. En niet te vergeten een halve liter rood en een halve liter witte wijn. Nou waar vind je dat. Je gelooft je oren niet. Maar we beginnen er weer aan te wennen . Zal weer tegen vallen , als we thuis zijn.

• 28 Februari 2014 - 08:24

Thea De Groot:

Als jullie zo doorgaan is de portemonnee straks leeg en het lijf vol kilootjes. Belangrijkste is als jullie maar genieten. Liefs Thea

• 03 Maart 2014 - 21:21

het gaat toch wel goed gaat daar,of word er niet meer gereden het is zo stil,
    Zijn er nog kennissen die ik niet ken .
    bij ons is het rustig en het weer is goed ik ben weer begonnen aan de tuin.
    heb jij nog straatfrees van die hogen druk reiniger nog en is die te koop
    Inmiddels hebben we van plaats verwisseld......hallo hallo hier is Lity!!!
    Wat het weer betreft missen we hier niet zo veel: het is bijna voorjaarsweer,
    je moet alleen je jas aanhouden: 10 of 11 graden.
    Toch is het vreemd om in maart thuis te zijn. Nou ja, volgend jaar beter!
    Gisteren hadden we een jarig kind (van 51 jaar) dus de hele familie was bij
    elkaar. Best leuk. Onze oudste kleindochter was er niet bij: ze verwacht in
    mei een tweeling, twee jongetjes!!Oef, dat zal me een drukte zijn eer je daaraan
    gewend bent!! Maar wel leuk!
    Mensen, ik wens jullie nog veel mooi weer en plezier!! en volgend jaar hopen we
    weer van de partij te zijn!!!!! Groetjes van Huub en Lity

• 05 Maart 2014 - 15:09

Marjan Lacet:

Klinkt gezellig allemaal... we komen eraan hoor, volgende maand! Ik net terug uit Vietnam, nu druk met voorbereiden voor de beurs in Singapore die over 2 weken begint, dan gelijk erachter aan door naar KL, Malaysia en week erna naar Tokio, Japan.. dus redelijk wat te doen en druk met reizen! Nou ik zie jullie hopelijk snel, dikke zoen van mij..