Rondje Nederland - Reisverslag uit Deventer, Nederland van demeeuwen - WaarBenJij.nu Rondje Nederland - Reisverslag uit Deventer, Nederland van demeeuwen - WaarBenJij.nu

Rondje Nederland

Door: demeeuwen

18 September 2013 | Nederland, Deventer

Tussen de buien door hebben we Giethoorn bekeken. We waren er gelukkig al is geweest .Dus hoefde we niet te lang in de regen.

De 12e zijn we naar Hasselt gegaan. Ook een klein stadje. Dat ligt aan het zwarte water en dat komt uit op de IJssel. Die willen we volgen. Gelukkig was het weer daar goed. En hebben we alles droog kunnen bekijken.

De 13e naar Zwolle. Dat is echt een grote stad met veel winkel centrums. Het was daar markt, dus erg gezellie.

We wilden de 15e naar Hattem maar de camperplaats was verhuurd aan NKC. ( Nederlandse kamper club ) voor een nacht. Toen zijn we door gereden naar Elburg, daar is het altijd gezellig. Jammer was dat we net een dag te laat waren voor de botterdagen.

De andere dag zijn we in de middag toch naar Hattem gegaan. De andere dag hebben we het stadje bekeken. Zag er erg leuk uit. Ook nog in het bakkerijmuseum geweest. Vanmorgen was het lekker weer en in de middag gewoon weer regen. Maar we houden de moed er in.

De 18e door gereden naar Deventer. We staan natuurlijk weer aan een haven. In de middag zijn we naar de stad geweest. Heel leuk het oude gedeelte. Klein winkeltjes heel apart. Op de terugweg kregen we een regenbui . Gelukkig hadden we de plu mee. Morgen zien we wel verder

• 19 September 2013 - 08:21

Thea De Groot.:

Een trip langs een rivier is altijd leuk. Er is altijd wat te zien. Zo gaan jullie in ieder geval de goede kant op richting "huiswaarts ".zie jullie spoedig. Het wijntje staat klaar.