Zeeland - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van demeeuwen - WaarBenJij.nu Zeeland - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van demeeuwen - WaarBenJij.nu

Zeeland

Door: demeeuwen

19 Juli 2012 | Nederland, Zeeland

Eindelijk weer internet. We zijn van Neumagen naar Mehring gegaan. daar hebben we weer kennissen ontmoet die daar twee jaar terug ook stonden. Joop en Pietje. Rare naam voor een vrouw maar leuke mensen. Gezellig met elkaar een borrel gedronken en camperplaatsen uitgewisseld. Ook nog gefietst maar het weer zat niet mee.Na drie dagen door naar Trier. Mooie stad hebben gewinkeld en zijn naar de kapper geweest. We hebben een hele ander coupe gekregen.De volgende dag naar Malmedy in Belgie hebben daar gewandeld en weer snel terug vanwegen het weer.We wisten dat Cor en Miep in Ransdaal op de staan en zijn daar heen gegaan. Met z´n vieren naar de wok geweest, was erg gezellig.Door naar Bocholt camperplaats bij de haven. Ook bij een Neef van Frans geweest. Ook weer uit eten . Wat moet een mens anders met dit weer. Zo is het droog en zo is het weer pet.Maar we vermaken ons nog steeds.Van Bocholt naar Sas van Gent ook een plaats bij de haven. Vandaar naar Tholen waren we nog nooit geweest. Nu dus wel. Het is een leuk stadje met een haven en aan de haven staan we nu dus ook.De zon schijnt ik moet het snel typen anders regent het weer.Als het goed is zijn we maandag weer thuis.