De Rijn - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van demeeuwen - WaarBenJij.nu De Rijn - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van demeeuwen - WaarBenJij.nu

De Rijn

Door: demeeuwen

20 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

We zijn inmiddels thuis. Me schoonzus is overleden en donderdag is de begrafenis.
In Giethoorn ging het laatje onder de gootsteen te klemmen. Wat bleek het kraantje bleek te lekken. Gelukkig was daar een camperzaak en die had een nieuw kraantje. We waren daar al geweest toen we aankwamen want de rechterband maakte een raar geluid. Volgen hun moesten we onze banden wat harder oppompen. Hebben we gedaan.Frans heeft het kraantje gemaakt.En we zijn het stadje in gegaan.
De andere dag naar de tolkamer. Dat is een plaatsje bij Lobith daar komt de rijn ons land in. Mooie plaats maar slecht weer. We gaan er zeker een keer terug met beter weer. Door naar Andernach daar hebben we mooi weer gehad en het is daar altijd gezellig. Daar hebben we drie nachten gestaan. Door naar Kamp-bornhofen ook aan de rijn. Daar was niet veel te beleven.Door naar Eltville ook niet veel.Wel lekker gegeten. Maar een mens wil is wat andere plaatsen. Toen naar worms dat is wel een leuke plaats.
Toen weer naar een vreemde plaats aan de rijn Kehl. Waar de camperplaats was was niet veel te beleven. Toen zeiden we tegen elkaar we gaan naar Saarburg
Dat is een leuke plaars aan de Saar. Daar kregen we het bericht van onze schoonzus. We zijn maandag thuis gekoemen en het geluid bij de rechter voor band was nog steeds niet weg. De camper zaak gebeld en die zei al gelijk dat zijn je wiel lagers. Gelukkig konden we hem gelijk brengen en het is inmiddels gemaakt. Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat.Vrijdag gaan we er weer vandoor. We gaan dan naar Kleve. Daar staan Huub en Lity. Die hebben al gebeld dat ze er al staan.Wordt vervolgd.

• 21 Juni 2012 - 06:55

Thea:

Wat een triestigheid. Sterkte bij de begafenis.
    En dan vrijdag de draad maar weer oppakken. Gelukkig zijn jullie daar in Kleve niet alleen. Een beetje gezellige afleiding is na een droevige gebeurtenis altijd welkom.
    Ik wens jullie weer een goede reis zonder mankementen en wie weet zien wij elkaar nog ?????????
    lieve groetjes van mij.